Tisdag 17/1-12

Igår blev det inte så mycket inlägg här i bloggen, var så trött när jag kom hem från jobbet. Ganska förståligt eftersom det var första dan på över en vecka eftersom jag varit sjuk. Vi gíck en promenade igår kväll & sen damsög jag sen satt jag i soffan hela kvällen. Hoppas jag är piggare idag när jag kommer hem.

Sov gott inatt dock, det där teét verkar hjälpa. Igår drack jag det ca.40 min innan läggdags. Jag somnade nog nästan med detsamma. Vart så förvånad när jag vakna till runt 23, och sov redan! trodde inte de va sant, brukar ligga vaken till minst 00.00-01.00. Så ska forsätta med teét. Känner mig utvilad.

Nej, snart ska jag cykla iväg till jobbet. Se vad vi ska göra för spännande idag. Jag jobbar på ett Bokbinderi, VTAB. Väntar bara på att min sambo ska komma hem, han jobbar ständig natt.

Oj va mycket text det blev, jobbigt att läsa kanske ^^ kram & ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0