Välkommen till min blogg!

Hej jag heter Malin Maria Johansson.

Jag kommer att använda bloggen till att inspirera mig själv, kankse andra, till att leva ett mer hälsosamt liv.

Bättre matvanor, bättre motionsvanor & helt enkelt en bättre vardag.

Just nu så är inte det så bra i mitt liv.
Jag är lat, gör inte så myket hemma, tänker - Äh, jag gör det imorron!

Motionerar inget för tillfället, har inte gjort på länge. Pga. det så mår jag dåligt, både psykiskt & fysikst.

Så nu j*vlar ska det bli ändring på detta. Med hjälpa av denna blogg och stöd av er hoppas jag!
Blir glad om jag skulle kunna få respons med kommentarer, men om jag inte får det så är det okej.

Bloggen är ju först och främst till för mig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0