Lördag

Godmorgon.

Blev visst lite längre sovmorgon än vad jag tänkt mig.
Men behöver nog sova. Är fortvarande inte frisk helt efter min förkyldning.

Har nämligen varit hemma från jobbet hela veckan. Var en riktigt *aggressiv* förkyldning jag fick.
Och det är ju alltid värst på nätterna, så har inte sovit så bra i veckan.

Nu har jag bara lite hosta kvar & näsan rinner lite, men hoppas de går över tills på måndag.
Kan ju nämligen inte vara hemma mera, vill INTE vara hemma mera!
Så blir en lugn helg & soff läge typ. Får börja motionera i veckan.

Dumma förkyldning, komma och förstöra mina planer!

Skulle dessutom varit hos frissan i tisdags, men NEJ, fick ju avboka såklart

Ha en bra lördag alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0